تار و پود تار و پود .

تار و پود

آشنایی با پمپ کارواش اینتر ایتالیا


این نازل ها در ابعاد 0.1 تا 0.5 میلی متر ساخته می شوند. 6 میلی متر و دارای پلاستیک یا فلز زیبا یا بدون پمپ یا پمپ ضعیف هستند. با توجه به قطر لوله ی مورد استفاده در باغ یا نوع طراحی سیستم آبرسانی به درختان ، ممکن است هر کدام از سایز ها انتخاب صحیحی برای آن سیستم باشند. نکته ی مهم دیگری که باید به آن توجه کنیم این است که دبی آب عبوری از شیر ها با نسبت قطر آنها رابطه ندارد بلکه با توان دوم نسبت قطر شیر ها رابطه دارد. چنانچه فشار آب ورودی زیاد بوده و سایز روزنه خروجی نازل (اوریفیس) نیز کوچک باشد، قطرات مه با قطر بسیار کوچک تولید می شود که عموما به این نازل ها Fogging می گویند. محصول فعلی که در حال نقد و بررسی آن هستیم، ۲ اینچ میباشد و فقط با پیچ کنترل جریان در بالای خود تولید میشود. برای شیر ۱ و نیم اینچ این عدد ۴۵۰ میباشد و برای شیر ۲ اینچ حد اکثر دبی قابل عبور ۵۷۰ لیتر در دقیقه میباشد.

شیر های خانواده PGV در سه سایز ۱ اینچ ، ۱ و نیم اینچ و ۲ اینچ تولید میشوند. سیستمهای آبیاری بارانی در گلخانههائی اجراء میشوند که هدف از آبیاری در آنها نه تنها تأمین نیاز آبی گیاه بلکه کاهش دمای محیط و یا افزایش درصد رطوبت گلخانه نیز میباشد. شرکت صنعتی اینترپمپ که یکی از معتبرترین گروه صنعتی در دنیا است در حال حاضر بزرگ ترین تولید کننده پمپ های فشار بالا در دنیا است. یکی از سیستم های سرمایشی برای افزایش رطوبت و تهویه هوای دامداری ها استفاده از سیستم مه پاش می باشد. نازل یکی از قطعات مهم در دستگاه مه پاش گلخانه است که آب را به مه تبدیل میکند. همچنین نوع شستشویی که قرار است با آن انجام دهید را نیز در نظر داشته باشید. همانگونه که در شکل زیر مشاهده میکنید حجم زیادی از لوله نیز همراه این بسته وجود داد. دلیل آن این است که معمولاً درجه حرارت هوا در شب های این مناطق به کمتر از ۲۰ درجه کاهش می یابد بطوریکه افزایش ۱۱ درجه ی درجه حرارت در طی روز تا زیر ۳۲ درجه سبب خواهد شد تا رطوبت نسبی به نصف کاهش یابد.

در نتیجه متابولیسم، فعالیت های خوردن و نوشیدن، تجزیه فضولات و دستگاه های تولید حرارت در سالن گرما، رطوبت،گازهای مضر،گردوخاک و میکروارگانیسم ها،سیستم های تهویه برای حفظ کیفیت هوا در هوای سرد و تنظیم درجه حرارت در شرایط هوای گرم طراحی می شود. برای رهایی از معضل گرما، تهویه هوا و انتقال هوای خنک به فضای سالن پرورش الزامی است.یکی از راههای خنک کردن سالنها استفاده از پدسلولزی به عنوان واسطه سرمایش تبخیری و فن اگزاست به عنوان دستگاه مکنده هوا است. رسیدن دمای هوا به عدد ۳۷ درجه باعث مرگ و میر مرغ ها خواهد شد. بنابراین برای جلوگیری از رسوب نازل سیستم اسپری در خط اول تا حدودی آب یک سری از فیلترها که شامل حدود 3 فیلتر به صورت ردیفی و خطی اعمال خواهد شد. شلنگ نصب شده بر روی دستگاه های شوینده فشار قوی با شلنگ های متداول تفاوت داشته زیرا که می بایست در مقابل فشار بالای آب مقاومت کافی از خود نشان دهد. در مواقع مورد نیاز می توان مخزن دستگاه را به راحتی از قسمت اصلی آن جدا کرد. همچنین این برند معتبر جهانی ادعا کرده است که پمپ های طراحی شده اشپک متناسب با کار مداوم طراحی شده است به طوری که پس از استفاده سالیان سال از این پمپ شاید فقط به تعویض قطعه یدکی یا سرویس دوره ای آن نیاز پیدا کرده باشند.

چرا که در این ایام، دمای هوا بالا میرود و همزمان رطوبت پایین در فضاهایی مثل گلخانهها، مرغداریها، دامداری ها و غیره سبب تهدید دام و کاهش بازدهی محصولات می شود. هدف از تهویه تونلی حفظ راحتی پرنده ها در ماه های گرم با استفاده از تاثیر خنک کنندگی، سرعت بالای جریان هواو خنک سازی واقعی هوا با خنک کننده های تبخیری در سالن است. مه پاش ها در قسمت بالای سالن نصب می شوند و به دلیل گرم بودن لایه بالایی به راحتی می توانند از طریق تبخیر قطرات آب ، رطوبت محیط را تأمین کنند. و اطمینان حاصل می کند که رطوبت آنها کاملاً مناسب است. در مورد این گونه از کارواش ها باید بگوییم که کارواش خانگی در واقع یک دستگاه شستشوی مکانیزه از رده دستگاه های نظافت صنعتی می باشد که از قدرت پاشش آب با فشار بالا جهت انجام عملیات شستشو استفاده می نماید .این نوع از کارواش ها دسته ای از شوینده های فشار قوی می باشند که بیشترین فشار قابل ارائه به وسیله ی ان ها کمتر از ۲۰۰ بار است.واغلب در عملیات نظافت و شستشوی سبک بیرون از خانه مانند تمیز کردن باربیکیو ،شستن ماشین،موتور و دوچرخه ،نظافت پاسیو،شستشوی سنگ فرش پیاده رو ،شستشوی نمای خانگی ،پنجره ها ،فنس ونرده ها وحتی گاهی اوقات به منظور استفاده از نماشویی حرفه ای به کار برده می شوند.

https://abniro.com/interpump-carwash/


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۱۷:۰۰ توسط:تار و پود موضوع: نظرات (0)