تار و پود تار و پود .

تار و پود

مزیت استفاده از کارواش چیست؟

یک دسته بندی عنوان شده برای انواع نازل ها، آن ها را بر اساس زاویه پاشش آب به چهار دسته صفر، ۲۵ درجه، تیغه ای و دوار دسته بندی می نماید. شرکت هانتر که یک شرکت آمریکایی در زمینه تولید شیر برقی و آبپاش مخفی شونده است، شیر پی جی پی PGP را در مدل اتصال چسبی نیز تولید می کند. برای انتخاب بهترین مورد که مناسب نیاز های ما باشد، می توان با کارشناسان متبحر در این زمینه مشورت نمود تا بهترین گزینه را به ما پیشنهاد دهند. شرکت COOFIX برای رفاه حال مشتریان خود این کارواش را همراه با شلنگ 6 متری فشار قوی،لنس دو تکه 40 سانتی متری،تفنگی، سوزن، سری اتصال و دارای نازل اسپری قابل تنظیم عرضه مینماید. قابلیت تنظیم دستی دارد. علاوه بر موارد بالا، نازل های کارواش با کاربرد تخصصی، مانند نازل سند بلاست، نازل لوله بازکن، نازل قابل تنظیم و … همچنین کاربرد مورد نظر دستگاه واترجت صنعتی عامل مهمی در تعیین قیمت آن است. همچنین از انواع نازل متغیر، می توان در موارد عمومی و غیر تخصصی، که فشار کاری چندانی روی سیستم کارواش نیست، استفاده نمود.

مزیت استفاده از کارواش چیست؟ کاربرد هر یک از انواع نازل کارواش چیست؟ شرکت های بزرگ و مهمی مانند شرکت PA ایتالیا، تاکید ویژه­ای بر ساخت انواع نازل کارواش دارند. شرکت های معتبر بین المللی تولید کننده نازل کارواش ، اقدام به رنگ بندی نازل های تولیدی خود، برای سهولت بررسی و انتخاب راحت تر مشتریان، نموده اند. دقیق بررسی کنید و هر دستگاهی که متناسب با نیاز شماست را انتخاب کنید و آبیاریتان را اتوماتیک و هوشمند کنید. تولید کنندگان می توانند از این طریق براحتی محصولات خود را به مشتریان خود معرفی نموده و کاتالوگ مناسب محصولات را تهیه و در اختیار مشتریان خود قرار دهند و در مقابل، مشتریان این محصولات، با نظم ذهنی بیشتری نسبت به بررسی و انتخاب محصول، اقدام می نمایند. به طبع؛ توانایی و عملکرد بالای این تجهیزات بسیار حرفه ای، آن ها را برای انواع کارواش و شست و شوی های لوکس نیز مناسب کرده است. از کارواش می توان در موارد بسیار زیادی استفاده نمود به عنو.ان مثال می توان در شست و شوی خودرو، ماشین آلات صنعتی، شست و شوی کف و دیوارهای سرامیک و غیره استفاده نمود. کارواش از نظر اندازه و کارکرد به چند دسته تقیسم می شود، دسته ی اول کارواش خانگی می باشد: کارواش خانگی همان گونه که از اسم این کارواش ها مشخص است برای مصارف خانگی استفاده می شود و از نظر اندازه و قیمت در سطح مناسبی قرار دارد، این کارواش ها با توجه به قیمت و کاربرد بالا در هر خانه ی جایگاهی ویژه ی به خود اختصاص خواهد داد، دسته ی دوم از کارواش ها کارواش خودرویی می باشد، این کارواش ها با توجه به اینکه فشار بالاتری را به خود اختصاص داده می تواند در شست و شوی خودرو و ماشین آلات صنعتی مورد استفاده قرار گیرد، البته باید توجه داشت که این کارواش ها در دو نوع الکتریکی و بنزینی قابل ارائه می باشد و با توجه به این در برخی مناطق دسترسی به برق شهری یا برق مورد نیاز از طریق ژنراتور سخت می باشد، توصیه می گردد که از کارواش خودرویی با سوخت فسیلی استفاده گردد.

آب توسط شلنگ به داخل تفنگی دستگاه انتقال داده می شود. نازل کارواش می تواند شدت جریان آب را تغییر داده و آن را در جهت و زاویه مناسب، هدایت کند. با استفاده از اس ام اس کنترلر که دارای تایمر قابل برنامه ریزی می باشد و شیر برقی و یک لوله کشی ساده می توان از راه دور با موبایل باغچه یا گیاهان و درختان را آبیاری نمود.بطور مثال شما صاحب ویلا یا باغچه ای در خارج از شهر و یا حتی شهر دیگری هستید و دسترسی برای آبیاری مه پاش آنجا ندارید . استفاده از نازل خطی برای شستشوی ماشین. جاروبرقی مناسب ترین ابزار برای جمع آوری سریع آلودگی های خشک و جامد و گرد و غبار از فضای داخلی خودرو میباشد. کف پاش کارواش یا همان کف سازها، دارای عملکرد نظافتی بسیار بالایی است که در فرایند از بین بردن آلودگی های مختلف، از خود نشان می دهد. همچنین شرکت های بزرگ، برای سهولت معرفی محصولات خود به مشتریان، اقدام به دسته بندی نازل ها، بر اساس رنگ بندی های متنوع نموده اند که هر کدام از این رنگ ها، ویژگی های خاص خود را دارا هستند. نازل کارواش قطعه ای است که در انتهای گان یا لانس یک کارواش قرار گرفته، و با توجه به ویژگی هایی که دارد، جریان آب خروجی را کنترل می نماید.

3. حتما دقت کنید که برای کارواش های صنعتی به هیچ عنوان نباید از لانس اتوماتیک استفاده کرد؛ این لانس ها برای کارواش های خانگی طراحی شدهاند تا به راحتی و تنها با فشار دادن دسته لانس کارواش شروع به کار کند، اما در ابعاد صنعتی بدلیل قدرت بالای کارواش، استفاده از این لانسها خطرناک بوده و فشار خیلی زیادی به پمپ وارد میکند که سبب خراب شدن آن میشود. به طور کلی بخش اصلی و مهم یک دستگاه کارواش یا همان واترجت، موتور و پمپ فشار قوی آن است. استفاده از یک سیستم تصفیه آب نیز می تواند آملاح و مواد معدنی داخل آب اصلی یا آب بازگردانده شده را حذف نموده تا عملیات آبکشی با کیفیت بهتر انجام شود. لازم به ذکر است، این مدل از نازل ها، فاقد دقت نازل نقطه ای یا تیغه ای هستند و معمولاً در مراحل اولیه شستشو و هنگامی که می خواهیم، سطح وسیعی از خودرو، قطعه یا سطح را آبپاشی یا محلول پاشی کنیم مورد استفاده قرار می گیرند. دوار: در مواقعی که می خواهیم پاشش آب در سطح وسیعی انجام شود، مثلاً برای محلول پاشی روی سطوح با هدف ضدعفونی و … 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۶:۴۷ توسط:تار و پود موضوع: نظرات (0)