تار و پود تار و پود .

تار و پود

نحوه ایجاد یک حساب کاربری pCloud Drive

اگر می‌خواهید اطلاعات خود را در یک فضای امن ذخیره کنید pCloud Drive برای شما می‌تواند گزینه‌ی خوبی باشد. برای آنکه بتوانید از این سرویس و سایز قابلیت‌های آن استفاده کنید قدم اول آن است که یک حساب کاربری در آن بسازید.

این سرویس با سیستم عامل‌های مختلفی مانند windows، ios و android سازگاری دارد.

برای آنکه یک حساب کاربری در pCloud Drive با رایانه خود بخواهید ایجاد کنید ابتدا آن را نصب کنید و سپس گزینه‌ی "حساب کاربری ندارید؟ یا don’t have an account" را انتخاب کنید.

مراحل ثبت نام بسیار ساده است، کافیست ایمیل یا حساب گوگل خود را در کادر مربوط به ایمیل وارد کنید و یک رمز عبور قوی برای خود بسازید و آن را یک بار دیگر تکرار کنید.

برای مرحله‌ی آخر روی تیک مربوط به موافقت با شرایط و ضوابط کلیک کنید. سپس گزینه‌ی next را تا زمانی که مقدمه و معرفی آن به اتمام برسد انتخاب کنید.

برای اتمام مقدمه در صورتی که تمایل دارید از این سرویس استفاده کنید تا با باقی سرویس‌ها مقایسه کنید گزینه‌ی استفاده رایگان را انتخاب کنید و روی open drive و سپس try for free کلیک کنید. این حالت رایگان و آزمایشی تا 14 روز قابل استفاده است.

حال می‌توانید از قابلیت setting a crypto pass  استفاده کنید، رمز عبور خود را وارد کنید و یک crypto folder بسازید. با این قابلیت می‌توانید یک پوشه امن و رمزگذاری شده ایجاد کنید. یکی از مشکلات این سرویس، عدم وجود ویژگی بازیابی است.

بنابراین پس از انتخاب گذرواژه حواستان باشد که آن را فراموش نکنید زیرا تمام اطلاعات ذخیره شده در آن را از دست خواهید داد. ما همچنان امیدواریم که در نسخه‌های بعدی این سرویس، این مشکل از بین برود تا با دردسر کمتری به توان از آن استفاده کرد.

برای آنکه بتوانید از crypto folder ایجاد شده استفاده کنید گزینه‌ی open folder را انتخاب کنید.

در قدم آخر برای فعال سازی نهایی به بخش صندوق ورودی، ایمیل خود رفته و ایمیلی که از طرف تیم pCloud  برای شما ارسال شده است را پیدا کرده و گزینه‌ی uploud my files را انتخاب کنید.

حال یک رابط کاربری جدید برای شما نمایش داده می‌شود که باید اطلاعات خود را یک بار دیگر وارد کنید تا وارد حساب کاربری خود شوید.

برای آنکه از حساب کاربری آنلاین pCloud  استفاده کنید، سایت رسمی pCloud  را باز کرده، گزینه‌ی ایجاد حساب را انتخاب کرده و اطلاعات مورد نظر را وارد کنید. سپس از شما خواسته می‌شود اطلاعات وارد شده را تایید کنید تا سیستم، تاییدیه‌ای را برای شما ارسال کند. پیامی برای شما ظاهر می‌شود با این مضمون که نامه تاییدیه به ایمیل شما ارسال شده است.

برای تایید آن پیام باید به صندوق ورودی خود بروید و ایمیل خود را تایید کنید. پس از انجام این فرایند با پیامی که روی صفحه برای شما نمایش داده می‌شود، به صفحه اصلی بازگردانده می‌شوید.

حال اگر بخواهید از این سرویس بر روی تلفن خود با سیستم عامل‌های ios یا android استفاده کنید. پس از نصب این سرویس رابط کاربری برای شما نمایش داده می‌شود. مانند مراحل قبل، ایجاد حساب کاربری را انتخاب کنید تا با ساخت یک حساب کاربری بتوانید از آن استفاده کنید.

ایمیل خود را وارد کرده و رمز عبور قوی‌ای برای خود طراحی کنید آن را تکرار کنید و سپس گزینه‌ی موافقت با قوانین را انتخاب کنید. در ادامه گزینه‌ی activate را انتخاب کرده و از این سرویس استفاده کنید.

منبع: اقتصادآفرین


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ دی ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۳۷:۲۱ توسط:تار و پود موضوع: نظرات (0)