تار و پود تار و پود .

تار و پود

داروهاي ناياب را از بي نسخه بخريد


اعتراض شما به اين سايت هاي داروياب بيشتر معطوف به چه موضوعي است؟ آيا سابقه اعتراض شما به نگارش اين نامه محدود مي شود يا اينكه پيشتر هم اقداماتي را انجام داديد؟ با توجه به نياز كاذب موجود در جامعه بسياري از قاچاقچيان روي نقاط ضعف جامعه دست مي گذارند، همانند داروهايي كه براي افزايش قد يا لاغري فوري عرضه مي شود. 1.7- در صورت الزام الصاق برچسب اصالت كالا، موسس مي بايست نسبت به كنترل الصاق برچسب اصالت بر روي كليه محصولات تامين شده نظارت نموده به نحوي كه در صورت لزوم امكان شناسايي مصرف كننده محصول را داشته باشد. اگر قرار است محصولي مجوز داشته باشد بايد از سيستم موجود تاييديه اصالت و سلامت بگيرد در غير اين صورت دارويي كه از اين سيستم مجوز نگيرد، قاچاق محسوب مي شود و بايد با فروش آن برخورد شود. اين در حالي است كه هيچ زيرساختي در كشور ما ايجاد نشده است. خوشبختانه سازمان غذا و دارو فاصله را جوري تنظيم كرده كه همه امكان دسترسي به داروخانه را دارند و عدم دسترسي به داروخانه براي هيچ بيماري آزاردهنده نيست. سلام من اشتهاي خوبي دارم و غذا خوب ميخورم و دنبال افزايش اشتها نيستم فقط هر چي ميخورم چاق نميشم آيا اين *** ميتونه كمكي كنع ؟

البته من تاكنون با موردي در كشورهاي پيشرفته مواجه نشده ام كه دارو از طريق اينترنت سفارش داده شده و در نهايت اين دارو در منزل تحويل داده شود. در حال حاضر شاهد اين هستيم كه سايت هاي داروياب زيادي در شبكه مجازي فعاليت مي كنند به صورتي كه شما به راحتي اين امكان را داريد دارويي را از https://binoskhe.com/ سفارش داده و آن را در منزل دريافت كنيد. به عبارتي مشكل شما با اين سايت ها به فقدان نظارت باز مي گردد؟ محلات بر اين باور است كه مهم ترين دليل مخالفت شركت هاي پخش با اين سايت ها، به دليل فقدان نظارت است كه فقدان نظارت سلامت مردم را تهديد مي كند. مهم ترين اقدامي كه اين مراجع مي توانند انجام دهند، اقدامي از جنس برخورد است؟ نكاتي در مورد شرايط نگهداري دارو ذكر كرديد در حال حاضر از سوي نهادهاي نظارتي ذي ربط و شبكه رسمي دارو هم اعمال مي شود؟

يكي از آخرين تحقيقاتي توسط دانشمندان ارشد دانشكاه ميدلسكس در مورد رفتار مردان در مواجه با ماسك بر روي 2500 نفر صورت گرفته است نشان مي دهد كه مردان نه تنها نسبت به زنان تمايل كمتري به استفاده از ماسك دارند بلكه اينكار را نشانه اي از ضعف مي دانند. البته در آينده اي نه چندان دور نيز ممكن است اين مشكل با ايجاد يك سامانه جامع و جمع شدن دفترچه ها مي توان با اعلام كد بيمه، داروهاي نوشته شده در دفترچه خود را دريافت كنيد. در واقع يك داروخانه با مديريت خوب در اسرع وقت جوابگوي مشتريان خود مي باشد و در رابطه با مصرف داروها اطلاعات خوبي در اختيار آنها قرار مي دهد. پيش از خريد حتما از شرايط بازگشت كالا كه در سايت مثبت سبز درج شده است، آگاهي لازم را كسب كنيد. فعاليت اين سايت ها به قدري گسترده است كه موجب شده انجمن داروسازان در خواست اقدام قضايي كند. آيا از كيفيت لازم برخوردار است يا اينكه در مورد كيفيت دارو ترديد وجود دارد. 

شما چه تحليلي در اين مورد داريد؟ مي باشد كه باهدف تمركز بر بالاترين كيفيت خدمات دهي به مشتريان و بهترين قيمت در ارائه ي محصولات در سال 1395 ايجاد شد. به نظر مي رسد محمدنعيم اميني فرد، عضو كميسيون بهداشت و درمان مجلس آمار دقيق تري از حجم قاچاق دارو در كل ارائه كرده كه ميزان آن حدود 600- 500 ميليون دلار در سال است، اما تبعات استفاده از داروي قاچاق آنقدر زياد است كه جا دارد دولت تدابير جدي تري با بينديشد تا مبادا خسارت جاني گسترده اي را رقم بزند. گاه آمار فضايي هم ارائه مي شود كه با توجه به حجم قاچاق 15 ميليارد دلاري در كشور چندان قابل قبول نيست. هدف از تاسيس داروخانه آنلاين ويتاماه ايجاد بانك محصولات دارويي در زمينه مكمل هاي غذايي، آرايشي و بهداشتي، ورزشي و تجهيزات پزشكي جهت خريد مطمئن، راحت و مقرون به صرفه تر و بدون حضورفيزيكي در محيط داروخانه مي باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۴۵:۵۱ توسط:تار و پود موضوع: نظرات (0)

آشنايي با پمپ كارواش اينتر ايتاليا


اين نازل ها در ابعاد 0.1 تا 0.5 ميلي متر ساخته مي شوند. 6 ميلي متر و داراي پلاستيك يا فلز زيبا يا بدون پمپ يا پمپ ضعيف هستند. با توجه به قطر لوله ي مورد استفاده در باغ يا نوع طراحي سيستم آبرساني به درختان ، ممكن است هر كدام از سايز ها انتخاب صحيحي براي آن سيستم باشند. نكته ي مهم ديگري كه بايد به آن توجه كنيم اين است كه دبي آب عبوري از شير ها با نسبت قطر آنها رابطه ندارد بلكه با توان دوم نسبت قطر شير ها رابطه دارد. چنانچه فشار آب ورودي زياد بوده و سايز روزنه خروجي نازل (اوريفيس) نيز كوچك باشد، قطرات مه با قطر بسيار كوچك توليد مي شود كه عموما به اين نازل ها Fogging مي گويند. محصول فعلي كه در حال نقد و بررسي آن هستيم، ۲ اينچ ميباشد و فقط با پيچ كنترل جريان در بالاي خود توليد ميشود. براي شير ۱ و نيم اينچ اين عدد ۴۵۰ ميباشد و براي شير ۲ اينچ حد اكثر دبي قابل عبور ۵۷۰ ليتر در دقيقه ميباشد.

شير هاي خانواده PGV در سه سايز ۱ اينچ ، ۱ و نيم اينچ و ۲ اينچ توليد ميشوند. سيستمهاي آبياري باراني در گلخانههائي اجراء ميشوند كه هدف از آبياري در آنها نه تنها تأمين نياز آبي گياه بلكه كاهش دماي محيط و يا افزايش درصد رطوبت گلخانه نيز ميباشد. شركت صنعتي اينترپمپ كه يكي از معتبرترين گروه صنعتي در دنيا است در حال حاضر بزرگ ترين توليد كننده پمپ هاي فشار بالا در دنيا است. يكي از سيستم هاي سرمايشي براي افزايش رطوبت و تهويه هواي دامداري ها استفاده از سيستم مه پاش مي باشد. نازل يكي از قطعات مهم در دستگاه مه پاش گلخانه است كه آب را به مه تبديل ميكند. همچنين نوع شستشويي كه قرار است با آن انجام دهيد را نيز در نظر داشته باشيد. همانگونه كه در شكل زير مشاهده ميكنيد حجم زيادي از لوله نيز همراه اين بسته وجود داد. دليل آن اين است كه معمولاً درجه حرارت هوا در شب هاي اين مناطق به كمتر از ۲۰ درجه كاهش مي يابد بطوريكه افزايش ۱۱ درجه ي درجه حرارت در طي روز تا زير ۳۲ درجه سبب خواهد شد تا رطوبت نسبي به نصف كاهش يابد.

در نتيجه متابوليسم، فعاليت هاي خوردن و نوشيدن، تجزيه فضولات و دستگاه هاي توليد حرارت در سالن گرما، رطوبت،گازهاي مضر،گردوخاك و ميكروارگانيسم ها،سيستم هاي تهويه براي حفظ كيفيت هوا در هواي سرد و تنظيم درجه حرارت در شرايط هواي گرم طراحي مي شود. براي رهايي از معضل گرما، تهويه هوا و انتقال هواي خنك به فضاي سالن پرورش الزامي است.يكي از راههاي خنك كردن سالنها استفاده از پدسلولزي به عنوان واسطه سرمايش تبخيري و فن اگزاست به عنوان دستگاه مكنده هوا است. رسيدن دماي هوا به عدد ۳۷ درجه باعث مرگ و مير مرغ ها خواهد شد. بنابراين براي جلوگيري از رسوب نازل سيستم اسپري در خط اول تا حدودي آب يك سري از فيلترها كه شامل حدود 3 فيلتر به صورت رديفي و خطي اعمال خواهد شد. شلنگ نصب شده بر روي دستگاه هاي شوينده فشار قوي با شلنگ هاي متداول تفاوت داشته زيرا كه مي بايست در مقابل فشار بالاي آب مقاومت كافي از خود نشان دهد. در مواقع مورد نياز مي توان مخزن دستگاه را به راحتي از قسمت اصلي آن جدا كرد. همچنين اين برند معتبر جهاني ادعا كرده است كه پمپ هاي طراحي شده اشپك متناسب با كار مداوم طراحي شده است به طوري كه پس از استفاده ساليان سال از اين پمپ شايد فقط به تعويض قطعه يدكي يا سرويس دوره اي آن نياز پيدا كرده باشند.

چرا كه در اين ايام، دماي هوا بالا ميرود و همزمان رطوبت پايين در فضاهايي مثل گلخانهها، مرغداريها، دامداري ها و غيره سبب تهديد دام و كاهش بازدهي محصولات مي شود. هدف از تهويه تونلي حفظ راحتي پرنده ها در ماه هاي گرم با استفاده از تاثير خنك كنندگي، سرعت بالاي جريان هواو خنك سازي واقعي هوا با خنك كننده هاي تبخيري در سالن است. مه پاش ها در قسمت بالاي سالن نصب مي شوند و به دليل گرم بودن لايه بالايي به راحتي مي توانند از طريق تبخير قطرات آب ، رطوبت محيط را تأمين كنند. و اطمينان حاصل مي كند كه رطوبت آنها كاملاً مناسب است. در مورد اين گونه از كارواش ها بايد بگوييم كه كارواش خانگي در واقع يك دستگاه شستشوي مكانيزه از رده دستگاه هاي نظافت صنعتي مي باشد كه از قدرت پاشش آب با فشار بالا جهت انجام عمليات شستشو استفاده مي نمايد .اين نوع از كارواش ها دسته اي از شوينده هاي فشار قوي مي باشند كه بيشترين فشار قابل ارائه به وسيله ي ان ها كمتر از ۲۰۰ بار است.واغلب در عمليات نظافت و شستشوي سبك بيرون از خانه مانند تميز كردن باربيكيو ،شستن ماشين،موتور و دوچرخه ،نظافت پاسيو،شستشوي سنگ فرش پياده رو ،شستشوي نماي خانگي ،پنجره ها ،فنس ونرده ها وحتي گاهي اوقات به منظور استفاده از نماشويي حرفه اي به كار برده مي شوند.

https://abniro.com/interpump-carwash/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۱۷:۰۰ توسط:تار و پود موضوع: نظرات (0)