تار و پود تار و پود .

تار و پود

نکات مهم هنگام خرید شیرآلات ساختمانی

نکات مهم هنگام خرید شیرآلات ساختمانی جنس بدنه، زیبایی و نمای ظاهری و صرفه جویی در آب است که می بایست به آن توجه داشت. مهم ترین شعار شرکت شیرآلات برند کسری، مشتری مداری است. جهت آشنایی با پرفروش ترین شیرآلات، می توانید بهترین شیرآلات ایرانی را نیز بررسی نمایید. لیست قیمت شیرآلات کسری شرکت هوآیی که بزرگ ترین شرکت تولیدکننده شیرآلات است، کسب کند. در نهایت، بهترین شیر روشویی را که دارای قابلیت نصب آسان است، از میان لیست نهایی انتخاب کنید. در این تأثیرگذاری علاوهبر تغییرات قیمت، ضریب اهمیت گروه مورد نظر در کل گروههای نهادههای ساختمانی نیز موثر میباشد. بعضی از انواع جا مایع چشمی طوری طراحی شده اند که یک مخزن اضافه برای پر کردن رایحه مورد نظر دارند. در زمان نصب شیر روشویی و ظرفشویی به جای قطع کردن جریان آب در کل ساختمان می توان به راحتی شیر پیسوار لوله مورد نظر را بست و نصب شیرآلات را انجام داد. جای مایع ظرفشویی رینا با طراحی زیبا و مدرن جهت استفاده در آشپزخانه روی سینک ظرفشویی و یا در سرویس های بهداشتی روی رو شویی کاربرد دارد .

یرآلات راسان از سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را در زمینه تولید شیرآلات فانتزی ، اهرمی و کلاسیک همراه با ۵ سال گارانتی آغاز کرد. پیش از خرید شیرآلات، واجب است با انواع شیرآلات آشنایی داشته باشید تا بتوانید مناسبترین آنها را بر اساس نیاز خود انتخاب کنید. انتخاب یک شیر آب کمی سخت است. شیر پیسوار، شیری کوچک است که برای قطع و وصل و تنظیم فشار جریان آب در لوله ها مورد استفاده قرار می گیرد. اگر سوالی در زمینه راهنمای خرید شیرآلات استاندارد دارید، در بخش کامنت با ما در میان بگذارید. عملکرد، ظاهر و جنس شیرآلات بر مقدار قیمت تأثیر مستقیم دارند. تاکید این کارخانه همواره بر روی کیفیت میباشد. شیرآلات ایرانی بسیاری نظیر kwc و قهرمان و راسان و البرز روز کیفیت بالایی دارند و قابل رقابت با شیرآلات غیر ایرانی میباشند با توجه به قیمت شیرآلات وارداتی استفاده از شیرآلات ایرانی مقرون به صرفه تر خواهد بود. بهترین اقدام برای دسترسی به آب گرم و سرد از شیرآلات روشویی اعزام یک فرد متخصص برای نصب و راه اندازی آن است. در هنگام خرید شیر روشویی و یا ظرفشویی جدید و یا زمانی که شیر پیسوار قبلی شما قابل استفاده نمی باشد، حتما به فروشنده درخواست شیر پیسوار را نیز اعلام نمایید.

با توجه به رشد روزافزون تورم نمی توان رقم دقیقی از اجرت نصب شیر بهداشتی اعلام کرد و باید هر ساله قیمتها نصب را به روز کرد . صنعت ساختمان با پیشرفت بسیار چشمگیری که در سال های اخیر داشته است، باعث شده تا تکنولوژی و لوازم کاربردی مرتبط با آن نیز مورد توجه بیشتری نسبت به قبل قرار گیرد. اگر شیرآلاتی قابلیت نصب آسان داشته باشد، به جای تعداد زیادی پیچ و مهره، قطعه ای به نام "مُشتی" که مانند واشری بزرگ است، در جعبه قرار دارد و دیگر نیازی به آچار و پیچ گوشتی برای محکم کردن شیر بر روی سینک نیست. این نوع شیر آب از جنس برنج ساخته میشود و اگر در مناطقی زندگی میکنید که آب آن بسیار سخت است، بهتر است که از این نوع شیر آب استفاده نمایید، چراکه املاح آب سخت (از قبیل کلسیم کربنات) بر روی فلز برنج رسوب نخواهند کرد. زاویه مناسب پاشش آب از آبریز به نسبت سینک نیز بسیار اهمیت دارد چرا که در صورت متناسب نبودن، آب از سینک به بیرون پاشیده شود. شیرآلات لوازمی هستند که بدون شک در تمام اماکن وجود دارند. شیرآلات بهداشتی قهرمان بیش از 60 سال است که در بازار ایران قدرت نمایی می کند و با اختلاف شدیدی نسبت به سایر برندها در صدر جدول ایستاده است. 

روند شاخص مذکور در تمامی فصلهای سال مورد بررسی (۱۳۹۹) افزایشی بوده، به طوری که بیشترین افزایش فصلی این شاخص، در فصل تابستان با ۳۰.۳ درصد و کمترین افزایش فصلی آن در فصل زمستان با ۶.۱ درصد افزایش همراه بوده است. سال ۱۳۹۹ در میان گروههای اجرایی گروههای"آهن­آلات، میلگرد، پروفیل درب و پنجره"، "سنگ" و "تاسیسات مکانیکی و انواع عایق حرارتی" به ترتیب با ۱۱۹,۶، ۹۴.۷ و ۹۲.۸ درصد دارای بیشترین تورم سالانه بودهاند. شیرآلات ، در عین حال با قیمت تخفیف دار و ارزان هستنند. به همین دلیل شیرآلات کسری کیفیت بسیار بالایی دارند. شیرآلات کسری مدل های بسیار متنوع ای دارند که با توجه به طرح و رنگ آنها قیمت ها متغیر می باشند. پس در زمان خرید بهترین شیرآلات روشویی به قابلیت نصب آسان نیز توجه کنید. شیرآلات کی دبلیو سی تحت لیسانس کشور سوئیس می باشد که این شرکت در سال 1380 هجری شمسی (2001 میلادی) فعالیت خود را در داخل ایران در زمینه تولید شیرآلات در رنگ ، مدل و ابعاد آغاز کرد. ممکن است قسمت خارجی شیرآلات توکار شما خراب شوند در این صورت به راحتی به قسمت معیوب دسترسی داشته و میتوانید آن را تعمیر کنید ولی اگر قسمتهای نصب شده در دیوار دچار خرابی شوند باید دیوار را خراب کرده تا بتوانید آن را تعمیر کنید.

رفرنس:

https://arianfarazparsam.com/مایع-ریز-اتوماتیک/


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۰۹:۰۲ توسط:تار و پود موضوع: نظرات (0)