تار و پود تار و پود .

تار و پود

داروهای نایاب را از بی نسخه بخرید


اعتراض شما به این سایت های دارویاب بیشتر معطوف به چه موضوعی است؟ آیا سابقه اعتراض شما به نگارش این نامه محدود می شود یا اینکه پیشتر هم اقداماتی را انجام دادید؟ با توجه به نیاز کاذب موجود در جامعه بسیاری از قاچاقچیان روی نقاط ضعف جامعه دست می گذارند، همانند داروهایی که برای افزایش قد یا لاغری فوری عرضه می شود. 1.7- در صورت الزام الصاق برچسب اصالت کالا، موسس می بایست نسبت به کنترل الصاق برچسب اصالت بر روی کلیه محصولات تامین شده نظارت نموده به نحوی که در صورت لزوم امکان شناسایی مصرف کننده محصول را داشته باشد. اگر قرار است محصولی مجوز داشته باشد باید از سیستم موجود تاییدیه اصالت و سلامت بگیرد در غیر این صورت دارویی که از این سیستم مجوز نگیرد، قاچاق محسوب می شود و باید با فروش آن برخورد شود. این در حالی است که هیچ زیرساختی در کشور ما ایجاد نشده است. خوشبختانه سازمان غذا و دارو فاصله را جوری تنظیم کرده که همه امکان دسترسی به داروخانه را دارند و عدم دسترسی به داروخانه برای هیچ بیماری آزاردهنده نیست. سلام من اشتهای خوبی دارم و غذا خوب میخورم و دنبال افزایش اشتها نیستم فقط هر چی میخورم چاق نمیشم آیا این *** میتونه کمکی کنع ؟

البته من تاکنون با موردی در کشورهای پیشرفته مواجه نشده ام که دارو از طریق اینترنت سفارش داده شده و در نهایت این دارو در منزل تحویل داده شود. در حال حاضر شاهد این هستیم که سایت های دارویاب زیادی در شبکه مجازی فعالیت می کنند به صورتی که شما به راحتی این امکان را دارید دارویی را از https://binoskhe.com/ سفارش داده و آن را در منزل دریافت کنید. به عبارتی مشکل شما با این سایت ها به فقدان نظارت باز می گردد؟ محلات بر این باور است که مهم ترین دلیل مخالفت شرکت های پخش با این سایت ها، به دلیل فقدان نظارت است که فقدان نظارت سلامت مردم را تهدید می کند. مهم ترین اقدامی که این مراجع می توانند انجام دهند، اقدامی از جنس برخورد است؟ نکاتی در مورد شرایط نگهداری دارو ذکر کردید در حال حاضر از سوی نهادهای نظارتی ذی ربط و شبکه رسمی دارو هم اعمال می شود؟

یکی از آخرین تحقیقاتی توسط دانشمندان ارشد دانشکاه میدلسکس در مورد رفتار مردان در مواجه با ماسک بر روی 2500 نفر صورت گرفته است نشان می دهد که مردان نه تنها نسبت به زنان تمایل کمتری به استفاده از ماسک دارند بلکه اینکار را نشانه ای از ضعف می دانند. البته در آینده ای نه چندان دور نیز ممکن است این مشکل با ایجاد یک سامانه جامع و جمع شدن دفترچه ها می توان با اعلام کد بیمه، داروهای نوشته شده در دفترچه خود را دریافت کنید. در واقع یک داروخانه با مدیریت خوب در اسرع وقت جوابگوی مشتریان خود می باشد و در رابطه با مصرف داروها اطلاعات خوبی در اختیار آنها قرار می دهد. پیش از خرید حتما از شرایط بازگشت کالا که در سایت مثبت سبز درج شده است، آگاهی لازم را کسب کنید. فعالیت این سایت ها به قدری گسترده است که موجب شده انجمن داروسازان در خواست اقدام قضایی کند. آیا از کیفیت لازم برخوردار است یا اینکه در مورد کیفیت دارو تردید وجود دارد. 

شما چه تحلیلی در این مورد دارید؟ می باشد که باهدف تمرکز بر بالاترین کیفیت خدمات دهی به مشتریان و بهترین قیمت در ارائه ی محصولات در سال 1395 ایجاد شد. به نظر می رسد محمدنعیم امینی فرد، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس آمار دقیق تری از حجم قاچاق دارو در کل ارائه کرده که میزان آن حدود 600- 500 میلیون دلار در سال است، اما تبعات استفاده از داروی قاچاق آنقدر زیاد است که جا دارد دولت تدابیر جدی تری با بیندیشد تا مبادا خسارت جانی گسترده ای را رقم بزند. گاه آمار فضایی هم ارائه می شود که با توجه به حجم قاچاق 15 میلیارد دلاری در کشور چندان قابل قبول نیست. هدف از تاسیس داروخانه آنلاین ویتاماه ایجاد بانک محصولات دارویی در زمینه مکمل های غذایی، آرایشی و بهداشتی، ورزشی و تجهیزات پزشکی جهت خرید مطمئن، راحت و مقرون به صرفه تر و بدون حضورفیزیکی در محیط داروخانه می باشد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۴۵:۵۱ توسط:تار و پود موضوع: نظرات (0)