تار و پود تار و پود .

تار و پود

فروش تعدادي سايت جهت ايجاد شبكه لينك سازي

تعدادي سايت با مشخصات زير آماده فروش براي وبمستران و سئو كاران و يا ديجيتال ماركتينگ هايي كه به دنبال ايجاد شبكه لينك سازي قوي و يا به دنبال خريد سايت رنك دار قوي با سابقه قبلي هستند مناسب مي باشد .

 

سوابق:

حداقل سن هر سايت 7 سال

حداقل تعداد بك لينك 10000

حداقل پيج اتوريتي 27 الي 34

داري پيج 1 الي 5 رنك قبلي گوگل

مناسب لينك سازي شبكه اي PBN , PSN

 

آدرس سايت :

2pix.ir

pix98.ir

kanoon-hamedan.ir

tmfy.ir

patrisrayan.ir

nanodesign.ir

systemati.ir

yakamuz.ir

s55.ir

parsiscom.ir

novinup.ir

hellozaban.ir

owj92.ir

etdesign.ir

20tarh.ir

w32.ir

 

قيمت تكي هر سايت 850 تومان

قيمت همه سايت ها شامل تخفيف ويژه

هماهنگي : از طريق آي دي تلگرام

bazdid1

https://t.me/bazdid1

همانطور كه مشاهده كرديد لينك اين سايت ها در بيش از 5 هزار وبلاگ بصورت فالو در قالب رپورتاژ آگهي منتشر و آگهي شد اين فرايند علاوه بر آگهي فروش تعداد بك لينك هاي اين سايتها را تقويت نمود .


برچسب: خريد سايت،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۵۸:۲۶ توسط:تار و پود موضوع: نظرات (0)

آمار بازديد سايت خود را در گوگل منفجر كنيد

چه وب سايت شركتي داشته باشيد و چه يك وبلاگ شخصي، براي اينكه سهميه اي در بازار آنلاين داشته باشيد، نياز داريد كه كاربران از سايت شما بازديد كنند و با آن تعامل موثر برقرار كنند.
سوال اينجاست كه در حجم انبوهي از اطلاعات كه در فضاي وب وجود دارد چطور مي‌توان كاربران را به سمت سايت خود جذب كرد و در اين فضاي رقابتي پيروز ميدان بود؟

در اين پست ما تصميم داريم تكنيك‌ها و اصول افزايش ترافيك سايت را به شما معرفي كنيم.

بي شك بخش زيادي از ترافيك وب سايت‌ها از نتايج ارگانيك موتورهاي جستجو مثل گوگل حاصل مي‌شود پس بايد سئو را جدي بگيريد و روي آن سرمايه گذاري كنيد.

 
شمارشگر سايت خود را منفجر كنيد .
 
با پكيج هاي افزايش رتبه سايت خود را بصورت قانوني و طبيعي ارتقا دهيد .
همين امروز با شيك رنك شروع كنيد و وارد 10 رديف اول گوگل شويد .
 
 
 
 
 
شيك رنك داراي نماد اعتماد الكترونيك و لوگوي ديجيتال

-------

آغاز ثبت نام و دريافت سامانه پيام كوتاه
ارسال پيامك از خطوط رند كشوري 1000 و 2000 و..
امكان ارسال پيامك هاي تبريك ، اخطاريه،يادآوري اقساط و...

با تحويل آنلاين پنل

قابليت ها و اطلاعات بيشتر در لينك زير

https://chicrank.com/cart.php?gid=14

 

منبع: chicrank.com

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۲۸:۰۰ توسط:تار و پود موضوع: نظرات (0)

نكات مهم هنگام خريد شيرآلات ساختماني

نكات مهم هنگام خريد شيرآلات ساختماني جنس بدنه، زيبايي و نماي ظاهري و صرفه جويي در آب است كه مي بايست به آن توجه داشت. مهم ترين شعار شركت شيرآلات برند كسري، مشتري مداري است. جهت آشنايي با پرفروش ترين شيرآلات، مي توانيد بهترين شيرآلات ايراني را نيز بررسي نماييد. ليست قيمت شيرآلات كسري شركت هوآيي كه بزرگ ترين شركت توليدكننده شيرآلات است، كسب كند. در نهايت، بهترين شير روشويي را كه داراي قابليت نصب آسان است، از ميان ليست نهايي انتخاب كنيد. در اين تأثيرگذاري علاوهبر تغييرات قيمت، ضريب اهميت گروه مورد نظر در كل گروههاي نهادههاي ساختماني نيز موثر ميباشد. بعضي از انواع جا مايع چشمي طوري طراحي شده اند كه يك مخزن اضافه براي پر كردن رايحه مورد نظر دارند. در زمان نصب شير روشويي و ظرفشويي به جاي قطع كردن جريان آب در كل ساختمان مي توان به راحتي شير پيسوار لوله مورد نظر را بست و نصب شيرآلات را انجام داد. جاي مايع ظرفشويي رينا با طراحي زيبا و مدرن جهت استفاده در آشپزخانه روي سينك ظرفشويي و يا در سرويس هاي بهداشتي روي رو شويي كاربرد دارد .

يرآلات راسان از سال ۱۳۷۶ فعاليت خود را در زمينه توليد شيرآلات فانتزي ، اهرمي و كلاسيك همراه با ۵ سال گارانتي آغاز كرد. پيش از خريد شيرآلات، واجب است با انواع شيرآلات آشنايي داشته باشيد تا بتوانيد مناسبترين آنها را بر اساس نياز خود انتخاب كنيد. انتخاب يك شير آب كمي سخت است. شير پيسوار، شيري كوچك است كه براي قطع و وصل و تنظيم فشار جريان آب در لوله ها مورد استفاده قرار مي گيرد. اگر سوالي در زمينه راهنماي خريد شيرآلات استاندارد داريد، در بخش كامنت با ما در ميان بگذاريد. عملكرد، ظاهر و جنس شيرآلات بر مقدار قيمت تأثير مستقيم دارند. تاكيد اين كارخانه همواره بر روي كيفيت ميباشد. شيرآلات ايراني بسياري نظير kwc و قهرمان و راسان و البرز روز كيفيت بالايي دارند و قابل رقابت با شيرآلات غير ايراني ميباشند با توجه به قيمت شيرآلات وارداتي استفاده از شيرآلات ايراني مقرون به صرفه تر خواهد بود. بهترين اقدام براي دسترسي به آب گرم و سرد از شيرآلات روشويي اعزام يك فرد متخصص براي نصب و راه اندازي آن است. در هنگام خريد شير روشويي و يا ظرفشويي جديد و يا زماني كه شير پيسوار قبلي شما قابل استفاده نمي باشد، حتما به فروشنده درخواست شير پيسوار را نيز اعلام نماييد.

با توجه به رشد روزافزون تورم نمي توان رقم دقيقي از اجرت نصب شير بهداشتي اعلام كرد و بايد هر ساله قيمتها نصب را به روز كرد . صنعت ساختمان با پيشرفت بسيار چشمگيري كه در سال هاي اخير داشته است، باعث شده تا تكنولوژي و لوازم كاربردي مرتبط با آن نيز مورد توجه بيشتري نسبت به قبل قرار گيرد. اگر شيرآلاتي قابليت نصب آسان داشته باشد، به جاي تعداد زيادي پيچ و مهره، قطعه اي به نام "مُشتي" كه مانند واشري بزرگ است، در جعبه قرار دارد و ديگر نيازي به آچار و پيچ گوشتي براي محكم كردن شير بر روي سينك نيست. اين نوع شير آب از جنس برنج ساخته ميشود و اگر در مناطقي زندگي ميكنيد كه آب آن بسيار سخت است، بهتر است كه از اين نوع شير آب استفاده نماييد، چراكه املاح آب سخت (از قبيل كلسيم كربنات) بر روي فلز برنج رسوب نخواهند كرد. زاويه مناسب پاشش آب از آبريز به نسبت سينك نيز بسيار اهميت دارد چرا كه در صورت متناسب نبودن، آب از سينك به بيرون پاشيده شود. شيرآلات لوازمي هستند كه بدون شك در تمام اماكن وجود دارند. شيرآلات بهداشتي قهرمان بيش از 60 سال است كه در بازار ايران قدرت نمايي مي كند و با اختلاف شديدي نسبت به ساير برندها در صدر جدول ايستاده است. 

روند شاخص مذكور در تمامي فصلهاي سال مورد بررسي (۱۳۹۹) افزايشي بوده، به طوري كه بيشترين افزايش فصلي اين شاخص، در فصل تابستان با ۳۰.۳ درصد و كمترين افزايش فصلي آن در فصل زمستان با ۶.۱ درصد افزايش همراه بوده است. سال ۱۳۹۹ در ميان گروههاي اجرايي گروههاي"آهن­آلات، ميلگرد، پروفيل درب و پنجره"، "سنگ" و "تاسيسات مكانيكي و انواع عايق حرارتي" به ترتيب با ۱۱۹,۶، ۹۴.۷ و ۹۲.۸ درصد داراي بيشترين تورم سالانه بودهاند. شيرآلات ، در عين حال با قيمت تخفيف دار و ارزان هستنند. به همين دليل شيرآلات كسري كيفيت بسيار بالايي دارند. شيرآلات كسري مدل هاي بسيار متنوع اي دارند كه با توجه به طرح و رنگ آنها قيمت ها متغير مي باشند. پس در زمان خريد بهترين شيرآلات روشويي به قابليت نصب آسان نيز توجه كنيد. شيرآلات كي دبليو سي تحت ليسانس كشور سوئيس مي باشد كه اين شركت در سال 1380 هجري شمسي (2001 ميلادي) فعاليت خود را در داخل ايران در زمينه توليد شيرآلات در رنگ ، مدل و ابعاد آغاز كرد. ممكن است قسمت خارجي شيرآلات توكار شما خراب شوند در اين صورت به راحتي به قسمت معيوب دسترسي داشته و ميتوانيد آن را تعمير كنيد ولي اگر قسمتهاي نصب شده در ديوار دچار خرابي شوند بايد ديوار را خراب كرده تا بتوانيد آن را تعمير كنيد.

رفرنس:

https://arianfarazparsam.com/مايع-ريز-اتوماتيك/


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۰۹:۰۲ توسط:تار و پود موضوع: نظرات (0)